HTML

címkék

alföld (1) alumínium (1) andrew wyeth (1) a hely (1) Balhés Bobby (1) bee gees (1) bélyeg (1) beszélő (1) BKV-jegyek (1) bodobács (1) borotva (1) bristol (1) cat pwer (1) cukor (1) Czesław Miłosz (1) devecseri gábor (1) dial up sound (1) digital (1) élet és irodalom (1) elköltözés (1) előd (1) érzések (2) eső (3) facebook (1) fasza (1) fejfájás (1) feketemosó (1) feltámadás (1) feltámadt rokon (1) fényképek (1) fül (1) galamb (1) galambok (1) galambtetem (2) glitch (1) háború (1) halálfej (1) harmadik szem (1) hasonlat (1) hell (1) holmi (1) Homérosz (1) IKEA (1) irodalom (2) japán turisták (1) józsef attila (1) julien (1) K. (1) Kalligram (1) kastély (1) kele fodor ákos (1) kirándulás (1) kiscsillag (1) klinikák (1) kocsma (1) költészet (1) kortárs irodalom (1) kötet (1) kötetcím (1) labirintus (6) mánia (1) második kötet (2) massza (1) menő (1) my bluberry nights (1) Nagymező (1) nap (2) napkitörés (2) narancslé (1) newport (1) norah jones (1) nyílt nap (1) óceán (1) oktatás (1) old (1) ősz (1) őszi ég (1) pap (1) pestisdoktor (1) poetry (1) pokol (1) puding (1) ráckeve (1) Rádió (1) rákfiú (1) régi (1) rímek (1) Romlás virágai (1) saját (1) saját vers (24) sóhaj (1) span (1) spar (1) stayin alive (1) szakállas nő (1) szálloda (1) számítógép (1) számítógépes játék (1) szavak (1) szemünkben a fény (1) szinkron (1) szivárvány (1) tapéta (1) tárcsázós internet (1) temető (2) templom (1) tenisz (1) teregetés (2) tigris (1) tiszatáj (1) toroczkay (2) torok (1) tükör (1) tutty-frutty (1) űrhajós (2) vak (2) vámpír (1) verőfény (2) vers (4) vízköpők (1) vonatok (1) wales (2) windows (1) xxx (1) zenegépek (2) ziggy stardust (1) címkefelhő

utolsó kommentek

Vers XII - XIII.

2013.06.22. 21:13 Yakz Corot

 

 

A hatalmas

A hatalmas
fákra már nem emlékszem.
Ismertem pedig őket.
A nevüket sose tudtam,
talán jegenyék.
A vidéket nézem álmomban.
Egy vár rémlik régi videó filmen.
Tél, ködfelhő pamacsok
gomolyognak.
Az álom többi része
kihúzható felesleg.
Megint a kopasz, hatalmas fák.
Mi van, ha kidől az egyik.
Mi van, ha nincsen semmi.
Nézem a mező közepén.
Aztán az eget, rajta
a hajszálrepedéseket.
Kopasz fák, és
egy halott nő a kastély ablakában.

(2012.09.12. Tiszatáj)

 

 

Feltámadt rokonok

A visszaúton Bristolban még boldog voltam,
börtönből szabadulhat így az ember,
amiből csak a térkép hátuljára írt vers,
a frissen nyírt fűszag, a vonaton hallgatott rádióadás
és a két engem útbaigazító lány emléke maradt meg.
Hazaérve aztán hamar eltűnt minden,
amit vártam.

Az első igazoltatás. A hazai levegőtől
a szem- és bőrbetegség a testemen.
Még néha angolul posztoltam, hogy mások is értsék.
Balhés Bobby-t bejelöltem a face-en.


Aztán a meglepően intenzív veszekedésünk a Fészekben
a rengeteg tükör előtt.

Feltámadt rokonok ilyenek a könyvekben.
Akikkel nem tudunk már mit kezdeni,
még ha náluk nem is voltak kínosak a névnapok,

Olyanok voltam napjaim veled,
a szakítás előtti két hétben.

Nekem a bőröm és szemem nem bírták,
hogy a közeledben vagyok, neked a szíved
és füled.

Legvégül te.

Szólj hozzá!

Címkék: facebook kastély fül tiszatáj bristol saját vers Balhés Bobby feltámadt rokon

A bejegyzés trackback címe:

https://toroczkayversek.blog.hu/api/trackback/id/tr15373789

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása