HTML

címkék

alföld (1) alumínium (1) andrew wyeth (1) a hely (1) Balhés Bobby (1) bee gees (1) bélyeg (1) beszélő (1) BKV-jegyek (1) bodobács (1) borotva (1) bristol (1) cat pwer (1) cukor (1) Czesław Miłosz (1) devecseri gábor (1) dial up sound (1) digital (1) élet és irodalom (1) elköltözés (1) előd (1) érzések (2) eső (3) facebook (1) fasza (1) fejfájás (1) feketemosó (1) feltámadás (1) feltámadt rokon (1) fényképek (1) fül (1) galamb (1) galambok (1) galambtetem (2) glitch (1) háború (1) halálfej (1) harmadik szem (1) hasonlat (1) hell (1) holmi (1) Homérosz (1) IKEA (1) irodalom (2) japán turisták (1) józsef attila (1) julien (1) K. (1) Kalligram (1) kastély (1) kele fodor ákos (1) kirándulás (1) kiscsillag (1) klinikák (1) kocsma (1) költészet (1) kortárs irodalom (1) kötet (1) kötetcím (1) labirintus (6) mánia (1) második kötet (2) massza (1) menő (1) my bluberry nights (1) Nagymező (1) nap (2) napkitörés (2) narancslé (1) newport (1) norah jones (1) nyílt nap (1) óceán (1) oktatás (1) old (1) ősz (1) őszi ég (1) pap (1) pestisdoktor (1) poetry (1) pokol (1) puding (1) ráckeve (1) Rádió (1) rákfiú (1) régi (1) rímek (1) Romlás virágai (1) saját (1) saját vers (24) sóhaj (1) span (1) spar (1) stayin alive (1) szakállas nő (1) szálloda (1) számítógép (1) számítógépes játék (1) szavak (1) szemünkben a fény (1) szinkron (1) szivárvány (1) tapéta (1) tárcsázós internet (1) temető (2) templom (1) tenisz (1) teregetés (2) tigris (1) tiszatáj (1) toroczkay (2) torok (1) tükör (1) tutty-frutty (1) űrhajós (2) vak (2) vámpír (1) verőfény (2) vers (4) vízköpők (1) vonatok (1) wales (2) windows (1) xxx (1) zenegépek (2) ziggy stardust (1) címkefelhő

utolsó kommentek

XXX.

2014.04.15. 18:11 Yakz Corot

A labirintus bejáratánál

 

odalent a körkörös útvesztőben

a lépcsőkön túl

amikor azt hinné az ember

csak ennyi volt az egész nincs lejjebb

és nem vár ránk ennél sötétebb járat

a teázók és gyerekzsúr-

díszletek után jelent meg

a recepciós pult előtt a vak kisfiú

nem viselt napszemüveget

fennakadt szemmel nézett rám

miután közlöm vele ingyen beengedem

hiszen „fogyatékkal élő”

csendben megkérdezi

olajlámpást elvehet-e

nem értem a kérdést de megengedem neki

mert eszembe jut róla

egy tűzoltó egy juhászkutya-idomár

meg egy másik idősebb vak

akikkel együtt kávézgattam az igazgatóiban

mint érdekes foglalkozású ember vagyis

mint költő mert akkor volt a nyílt nap

az iskolában ahol tanítottál

hát ilyen egy nyílt nap gondoltam

mint egy vak ember szeme

te hívtál oda és közülünk azt hiszem

valamiért épp az az öreg vak beszélt

tapintatlanul sokat

csak dőlt belőle a szó

a fehér botját miközben fogdosta

rajta kívül mindenki csendben ült

én hallgattam a legcsendesebben

nem mertük félbeszakítani

a csörömpöléssel szürcsöléssel

mire elhallgatott mindannyiunk feketéje kihűlt

egy darabig irigyen néztem a sikerét

botját markoló ráncos kezét

ahogy udvarolt az idős igazgatónőnek

ahogy az igazgatónő a tűzoltókat

juhászkutya-idomárokat és költőket

kizárva figyelte a bácsikát

fel voltam dúlva

ez a nő talán még undorodik is attól aki lát

aztán persze meguntam

inkább a kávéban

tükröződő hideg arcomat bámultam

próbáltam elfogadni egy tévedést

vagy legalább megérteni egy hibát

hogy mennyi munka lehet benne

de csak ismételni tudtam magam

egyiküket sem láttam újra

 

http://i.ytimg.com/vi/IE0q14WgXCA/0.jpg

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: vak xxx labirintus nyílt nap

A bejegyzés trackback címe:

https://toroczkayversek.blog.hu/api/trackback/id/tr536026539

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása